Hej alla !

Nu är det bara dagar kvar... Fler än jag som räknar ner ?? Längtar så...

Hella frågade om det blir några förhandstips på tävlingarna / utmaningarna och njäää det blir det inte mer än jag ´kan säga att utmaningarna är ganska fria och det finns för både scrappare och kortmakare...  En hel del priser kommer att lottas ut med !

Vill påminna om Loppismöjligheten... dvs ta med dig det du vill sälja tydligt märkt med namn och pris och en burk att ha pengarna i.. Och om du tror du vill handla så ta med dig pengar...

Vill också påminna om förbeställning hos Storyhouse. Du får 10 % på din order i webshopen samt att de tar med sig grejorna till träffen Service !

Vem är ni som läser här ?? Skriv en kommentar

Själv så har jag börjat förberedningarna på mitt eget pyssel så smått
Nya foto kom idag tex vill ni se ett ??

image7
detta ska scrappas på lördag (tror jag )

ska samla ihop lite grejor ikväll som jag kommer att lägga på loppisbordet och förhoppningsvis köpa något nytt hihi

Planera ett gäng LO så jag är förberedd... See you soon !

/ Helena Påhlsson

Kommentarer
Postat av: Marika

Nu e det nära jag längtar så jag spricker..har varit och shoppat lite nya saker. Ska bli såååå kul!!

2008-04-23 @ 23:03:20
Postat av: Hella

läckert foto! Fick mina bilder idag med, men jag undrar om jag ska hinna framkalla nån till ;)

I morrn ska jag packa o förbereda.. ska bli så kul :)

2008-04-23 @ 23:25:13
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Susanne H

Det ska bli jättekul på lördag. Jag fick också en laddning nya foton i förra veckan.
Gjorde en liten namnskylt igår också att ha på mig.
*längtar*

2008-04-24 @ 09:12:16
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag har varit inne o kolla in bloggen för att veta lite vad som ska hända. E orutinerad på det här m. Scrapträffar men det ska bli spännande!
Framför allt ska det bli kul o se om man själv får gjort ngn LO eller om man bara kommer att facineras av alla andras kreativitet! Blir bra vilket som!
Kul ska det bli, ses på lördag töser!

2008-04-24 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0