1000 tack !!

Tack till alla som gjorde Lördagen till en lyckad träff !1
Tack till alla er deltagare som bjöd på er själv hela dagen.. visst var det kul !!
Tack till våra gulliga sponsorer;
Storyhouse
Scraproom
Papperi-ett
Inkywings
Pysselmyran
Lektygochhantverk

Det var roligt att det var så många som deltog i tävlingarna ! Grattis till er som vann !! Jag tror det blir en ny träff till hösten... Vill ni det ??

Här kommer lite foto...

image8
så här såg lokalen ut innan alla kom...

och så här när borden var fulla...

image9

image10

image11

image13

om vi nu bestämmer oss för en träff till så skulle det vara bra med lite åsikter på denna... Ris och ros tas tacksamt emot !!

Ännu en gång Tack !!

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Tack själva för ett mycket trevligt arrangemang. Jag kommer definitivt på ny träff till hösten!

2008-04-30 @ 11:44:09
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Linda Elofsson

Tack själva för allt fixande!

2008-04-30 @ 14:08:54
Postat av: Marika

Tack själva för en super rolig dag. Kommer också mer än gärna på ny träff till hösten.

2008-05-01 @ 10:10:14
Postat av: Anette

Hej,Fy hur kunde jag missat detta nu då jag bor i Ängelholm och jobbar i munka,och har även jätte stor passion för scrapbooking :0)

Maila gärna vid nästa träff.....

2009-03-25 @ 10:23:37
URL: http://scraptokiganettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0